Potrebujete navštíviť sociálnu poisťovňu? Urobte to radšej elektronicky
22. 10. 2020

Potrebujete navštíviť sociálnu poisťovňu? Urobte to radšej elektronicky

Aj sociálna poisťovňa už má svoj covid semafor pre fungovanie pobočiek a bude ho pravidelne aktualizovať. Jednotlivé pobočky sú rozdelené podľa farieb červená, oranžová a zelená, na základe ktorých fungujú v určitom režime. Pred osobnou návštevou pobočky sociálnej poisťovne je tak dôležité si pozrieť farbu a režim alebo využite možnosť navštíviť sociálnu poisťovňu elektronicky.

 

Čo znamenajú jednotlivé farby?

 

Pokiaľ je pobočka, ktorú sa chystáte navštíviť, označená zelenou farbou, funguje v štandardnom režime s normálnymi otváracími hodinami a za dodržiavania všetkých potrebných bezpečnostných opatrení, aktuálne platných na území Slovenskej republiky.

 

Ak je vaša pobočka označená ako oranžová, klientské centrum nie je prístupné verejnosti a na preberanie zásielok je určená schránka, no klienti môžu konzultovať osobne s vybranými zamestnancami.

 

Červená farba pri pobočke znamená, že funguje v prísnom covid režime a otváracie hodiny sú upravené od 8:00 do 11:00, v stredu od 13:00 do 16:00. Na preberanie zásielok taktiež slúži schránka pri vstupe do budovy a klientské centrum je zatvorené. Klienti môžu konzultovať len s vybranými pracovníkmi pobočky. Pokiaľ je epidemiologická situácia veľmi nepriaznivá, môže dôjsť aj k úplnému uzavretiu pobočky.

 

V pobočkách platí prísny režim, zákaz súkromných návštev a zákaz vstupu rodičov s deťmi. Sociálna poisťovňa taktiež odporúča svojim klientom využiť možnosť bezhotovostnej platby, nakoľko v pokladniciach nie je možné prijímať hotovosť vzhľadom na zabezpečenie zníženia širenia rizika nákazy.

 

Komunikujte elektronicky a z pohodlia domova

 

Sociálna poisťovňa umožňuje svojim klientom komunikovať emailom, telefonicky alebo prostredníctvom e-schránky. Napriek tomu, že sa táto možnosť stala dostupnou práve vďaka nepriaznivej pandemickej situácii, ju využíva čoraz viac ľudí. Vďaka využitiu elektronickej komunikácie je tak možné dokonca urýchliť procesy pri podávaní žiadostí, napríklad o ošetrovné, ktorých je v súčasnej situácii mnoho.

 

Elektronická komunikácia so sociálnou poisťovňou je v súčasnej situácii najbezpečnejšia forma a zdá sa, že aj omnoho rýchlejšia, ako osobná návšteva.

MPS , s.r.o
Autor: MPS , s.r.o

Náš príbeh sa začal písať v roku 1998, kedy sme sa dvaja obchodníci z poisťovne rozhodli spojiť sily a ísť vlastnou cestou. Začiatky boli neisté, predsa len v tom čase začínať podnikanie a ešte v sektore poistenia, kedy sme ako profesia poisťovací makléri - dnes agenti, nemali najlepšie meno. Avšak napriek tomu sme sa rozhodli, že do toho dáme všetko a z malej dvoj chlapovej firmy urobíme úspešnú spoločnosť, ktorá si vybuduje svoje miesto na trhu s prívlastkom rodinná.

Prešli sme rôznymi zmenami. Po prvej legislatívnej zmene, kedy zo zákona boli odstránení makléri, sme boli nútení zmeniť názov spoločnosti z pôvodného Maklérska Poisťovacia Spoločnosť na nové, Moderné Poisťovacie Služby. Počas celého obdobia existencie našej spoločnosti sme sa posúvali v trhom rebríčku smerom nahor a dnes sa hlásime medzi TOP 10 sprostredkovateľských spoločností v neživotnom poistení.

Ako čas plynul, aj my sme rástli a stále viac sa prehlbovala pôvodná myšlienka rodinnej firmy.  Našli sme do nášho tímu správnych ľudí, za ktorými stojíme a berieme ich ako súčasť našich rodín. Tento istý pocit sa snažíme prenášať aj na spolupracujúcich partnerov, podriadených finančných agentov a v neposlednom rade našich klientov, ktorým svojimi službami a starostlivosťou pripomíname, že sme tu pre nich. Dajte nám príležitosť Vás zaradiť do našej klientskej rodiny, lebo spolu sme silnejší a stabilnejší. 

Jozef & Marek